חלום עולמי - ספורט ימי בחוף פרטי בכנרת - לחופשה מרעננת במושבה מגדל

אטרקציה - חלום עולמי - ספורט ימי בחוף פרטי בכנרת - מושבה מגדל - רמת הגולן והכנרת
טלפון 1: לא בפרסום
להזמנות: אלעד

       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
   
חלום עולמי - ספורט ימי בחוף פרטי בכנרת - לחופשה מרעננת במושבה מגדל

 
חלום עולמי - ספורט ימי בחוף פרטי בכנרת


אהבתם את המקום שלנו -ספרו לנו שהגעתם דרך אתר צימר באהבה

חלום עולמי - מתחם בילוי המתאים לימי הולדת, מסיבות רווקות או שייט ליילי רומנטי.

מתחם מטופח סגור ופרטי, מוצלל עם מדשאות ומזנון פעיל, חוף רחצה מוכרז ומוזיקת רקע. לנוחיותכם, מתחם החוף כולל: פינות ישיבה, כיסאות חוף, מיטות שיזוף, ערסלים וריהוט חוף באווירה טרופית. התפאורה לבילוי שלכם, הכנרת והרי הגולן כשברקע, קול ציפורים, גלי הים ומוסיקה קצבית מתאימה.

 

סירה בנהיגה עצמית עם 12 מקומות ישיבה, כולל חיבור שמע, גגון ובר שתיה, ללא צורך ברשיון נהיגה.

מתחם בילוי המתאים לימי הולדת, מסיבות רווקות או שייט ליילי רומנטי. המתחם המטופח סגור ופרטי, מוצלל עם מדשאות ומזנון פעיל, חוף רחצה מוכרז ומוזיקת רקע. לנוחיותכם, מתחם החוף כולל: פינות ישיבה, כיסאות חוף, מיטות שיזוף, ערסלים וריהוט חוף באווירה טרופית. התפאורה לבילוי שלכם, הכנרת והרי הגולן כשברקע, קול ציפורים, גלי הים ומוסיקה קצבית מתאימה.
  

״חלום עולמי״ הותיקים בתחום בצפון ומפעילים ספורט ימי בכנרת מעל 25 שנים!

מגוון פעילויות ספורט ימי אטרקטיביות לזוגות, משפחות וקבוצות בסירות סקי, טורנדו, סירות נהיגה עצמית, אופנועי ים, קייאקים, סאפ, בננות ספורטיביות, אבובים בשלל גדלים וסוגים (אבוב שכיבה, אבוב רחיפה, ספינר - קרוסלה, "טייגר-שארק", סקי מים עם כבל ורכיבה מדהימה על אופנוע ים בכנרת.
בלעדי בארץ- פלייפיש- בננה מעופפת!!
 
ישנה אפשרות לפעילות במגוון חופים בכנרת בהתאם לאופי וגודל הקבוצה.
חגורות הצלה בעלות תו תקן – אין צורך בידע בשחיה.
  

הפלגות בסירת מירוץ-טורנדו

אטרקציה רומנטית? מסיבת רווקים? יום הולדת? פעילות משפחתית? חלום עולמי תיקח אתכם לחוויה של הפלגה בכנרת על הגלים, על ההגה סקיפר ומשיט וותיק ומיומן, משך ההפלגה משתנה ומתחיל מ-10 דקות ועד להפלגות ארוכות יותר. כמו כן, תוכלו גם לטבול בכנרת ולהרגיש הכי קרוב למים שאפשר. מהירות ההפלגה משתנה בהתאם להרכב המשתתפים, לחובבי אקסטרים צפויה חוויה בלתי נשכחת. ניתן לארגן הפלגות לילות מרגשות ומפתיעות.

בננות ואבובים

הפעילות מתאימה לכל הגילאים,המהירות והאקסטרים נקבעים מראש וניתנים לשינוי במהלך ההפלגה על ידי סימנים מוגדרים שיאפשרו לכם הרוכבים לקבוע את קצב הגרירה כפי שתבחרו. בננות ספורטיביות, אבובים בשלל גדלים וסוגים(אבוב שכיבה,אבוב רחיפה,"קרוסלה,"טייגר-שארק" ועוד.

בלעדי בישראל Fly Fish רק בחלום עולמי!

סקי עם כבל

אוהבים סקי מים? רוצים להתנסות בפעם הראשונה? הכנרת היא המקום המושלם עבורכם חלום עולמי מזמינה אתכם לסקי מים עם כבל בכנרת ברמות שונות. זוהי אטרקציה עם מים אשר מתאימה גם למתחילים חסרי ניסיון הכוללת הדרכה מקצועית. לסירות בחלום עולמי יש מנוע פנימי והן מסוג "מאסטר-כראפט"- (למביני עניין) עם אפשרות לגלישה על מגלשי-סקי, וויקבורד ועוד.

בזמן הסקי כל שאר המשתתפים יוכלים להנות משייט באווירה ומוזיקה טובה. 
 

אופנוע ים 
רכיבה על אופנוע ים בכנרת היא ללא ספק החוויה המשגעת והפראית ביותר. אתם מוזמנים לרכב על אופנוע הים של חלום עולמי ולהרגיש כיצד רוח, מים ושמים מתחברים לחוויה עוצמתית במיוחד. רכיבה על אופנוע בליווי נהג מקצועי שירכיב אותכם לנסיעה חוויתית אך בטוחה!

האופנוע מורשה ל-3 נוסעים (מדריך + זוג).

סירות לנהיגה עצמית

חווית נהיגה אקסטרימית בכנרת בסירות מנוע המתאימות ל- 5 משתתפים, ללא צורך ברשיון נהיגה, או נסיון קודם ומגיעות למהירות של עד 40 קמ"ש. 

אנו מקפידים על מתחם ושירותים נקיים לאורך כל היום.

* ישנו מתחם נפרד לטובת הלקוחות שלנו מהציבור הדתי והחרדי.

 

מבצעים

*