טרקטורוני אדרנלין | אטרקציות בצפון

אטרקציה - טרקטורוני אדרנלין - אלקוש - גליל מערבי
טלפון 1: לא בפרסום
להזמנות: ירון

       
       
       
       
       
       
       
       
       
   
טרקטורוני אדרנלין | אטרקציות בצפון

 
טרקטורוני אדרנלין


אהבתם את המקום שלנו -ספרו לנו שהגעתם דרך אתר צימר באהבה

טרקטורונים, טרקטרונים, טיולי טרקטרונים


טיולי טרקטרונים, רנג´רים, וטיולי ג´יפים טרקטורוני אדרנלין, במושב אלקוש בגליל המערבי.
ההגעה היא אל השטח סמוך למושב אלקוש.שם הוקמו למענכם פינות ישיבה מוצלות, נדנדות, ערסלים , כיבוד קל ושתייה חמה/קרה. לנסיעה בטרקטורונים וברנג´רים אין צורך ברישיון נהיגה מיוחד. טיולי טרקטרונים מתאימים ליחידים, זוגות, ולמשפחות. הטרקטורון והרנג´ר קלים מאוד לתפעול. טיול זה מעשיר את עוצמת החוויה של נהיגה בשטח פתוח והררי. בנסיעה כזו עולה רמת האדרנלין והחוויה של נסיעה בטרקטורון מרקיעה לשחקים. את פניכם יקבלו ירון וצוות המדריכים המקצועי ויסבירו לכם בקצרה כיצד מתפעלים את הטרקטורון או הרנג´ר. ניתן לשלב נסיעה ברנג´ר לצד טיול טרקטרונים. לאחר מכן נסיעת מבחן קצרה, הסברים ותדרוך קצר מהמדריך....וקדימה לשטח.
מספר מסלולים לטיולי הטרקטורונים, הרנג´רים והג´יפים:
1.מסלול רגיל- מסלול באורך שעה עד שעה וחצי.
2. מסלול ארוך- מסלול באורך שעתיים עד שעתיים וחצי.
3. מסלול לילה רומנטי- מסלול נסיעה בלילה שעה עד שעה וחצי.

נוסעי הטרקטורונים והרנג´רים יקבלו ציוד בטיחות: משקפי אבק, קסדה ומעיל סערה לימות החורף.
ברנג´רים ישנו רדיו דיסק לכן ניתן להביא מראש איתכם את המוסיקה שאתם אוהבים וליהנות ממנה במהלך הנסיעה. אנו נעבור דרך גבעות נישאות, הרים מתמרים אל על, ואדיות, נחלים ,בוסתני פרי. נהנה מתווי השטח הגלילי המזמן לידינו ביקורים במערות עתיקות, בארות מים חיים פתוחים בשטח ונופים מרהיבים. מסלול טיולי הטרקטרונים ,הרנג´רים והג´יפים הוא מסלול עשיר ומהנה. נתחיל את הנסיעה בגבעת תל –רוש , ונצפה לעבר הגליל המערבי. נצפה אל הר מירון, הר אדיר, הר חירם והר זבול בו קבור הנביא זבולון. נרד אל הכפר הדרוזי חורפיש. נעבור דרך חורש טבעי ומטעי פרי. משם נמשיך לתצפית לעבר "מכתש צוריאל" ונרד אל נחל כזיב ובית המשאבות הישן.נעצור לשתיית תה צמחים או קפה וכיבוד קל בשטח. נשמע הסבר היסטורי וטופוגרפי על השטח.
בטיול הארוך נמשיך מכאן אל נחל מתת. נעבור לצל עצי אלונים ואלות, בוסתני תאנים ורימונים. נהנה באביב מפריחת שזיף הדוב בלבן וכליל החורש הצובע את העמק בוורוד. ובחורף מפריחת פרחי לוטם, כלניות ורקפות. נעבור על יד בניין המשטרה העתיק של סאסא מימי הבריטים. ואחר כך חזרה עם הטרקטרונים דרך היערות הסובבים את מושב אלקוש.
בטיול הלילה רומנטי נצא אל השטח בלילה. נקשיב לדממה ולשקט האופפים את הסביבה. נצפה בחיות הבר המתעוררות,תנים,שועלים. ציפורי הלילה- ינשופים, עטלפים. נעצור לשתייה חמה וכיבוד קל. טיול זה מתאים לעונת הקיץ והאביב. אפשר לחגוג בו הצעת נישואים רומנטית, חגיגת יום הולדת.

טרקטורונים, טרקטרונים, טיולי טרקטרונים


מבצעים

*