בקתה בספא - הספא

ספא - ספא בגורן - גורן - גליל מערבי
טלפון 1: לא בפרסום
להזמנות: בתשבע

   
בקתה בספא - הספא

 
ספא בגורן


אהבתם את המקום שלנו -ספרו לנו שהגעתם דרך אתר צימר באהבה

בין אם מדובר בביקור בודד, ביום כיף או בחבילה מפנקת של טיפולים ואירוח בצימר הצמוד - "ספא בגורן" הוא המקום המופלא להתענג, להתפנק, להתרענן וכל זאת באווירה רומנטית המתאימה לזוגות החוגגים אירוע או דווקא את השיגרה הברוכה...כמו כן, ניתן להזמין טיפולים מצוות המטפלות המוסמך עד לצימר.

"ספא בגורן", מיתחם בריאות, פינוק ואירוח במושב גורן, מציע מיגוון רחב של טיפולי גוף ברמה מקצועית גבוהה במיוחד. בבית האבן היפה נבנה חדר טיפולים גדול ומשוכלל. מעליו מתנוסס צימר עץ יוקרתי, המיועד לזוג. החצר הנעימה והרוח הקלה המנשבת פה, בַּחיק הירוק של הגליל המערבי, אל מול ההרים, משמשים רקע נפלא.

הספא המשוכלל מצויד בג´קוזי גדול, סאונה יבשה וסאונה רטובה וכן כיסא עיסוי ומקלחון עיסוי, אך החשובות מכל הן ידיה של בת-שבע, הידע שלה והרצון שלה להפיק מעבודתה את המרב בעבור המטופל. מיגוון שיטות הטיפול רחב. במסגרת חבילת אירוח ופינוק תזכו בעיסוי משולב, שהוא שילוב של מספר - עיסוי שוודי, עיסוי הוליסטי, עיסוי רפואי ועיסוי רקמות עמוק. לסיום תזכו בעיסוי קרקפת מרגיע וגם הרגליים לא מקופחות (רפלקסולוגיה). להרפיית שרירים מתוחים וכואבים משתמשת בת-שבע במנורות T.D.P ("מנורות הקסם"), אשר מרַפּות ומרגיעות שרירים מתוחים וכואבים.

בין אם בא לכם להפתיע את בן/בת הזוג; בין אם "סתם" בא לכם להתפנק, או שמא גופכם מאותת - בואו להתפנק ב"ספא בגורן" ובצימר הצמוד, "צימר בבקתה בספא". להתראות!
מבצעים

*