צימרים הרוח הגלילית - יערות המונפורט

צימרים במישור החוף צימרים בגליל המערבי צימרים בגליל העליון צימרים בכנרת
צימר - הרוח הגלילית - יערות המונפורט - גורן - גליל מערבי
טלפון 1: לא בפרסום יחידות: 25
להזמנות: להזמנות זוגות ומשפחות

       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
   
צימרים הרוח הגלילית - יערות המונפורט

 
הרוח הגלילית - יערות המונפורט


אהבתם את המקום שלנו -ספרו לנו שהגעתם דרך אתר צימר באהבה

 

ביישוב גורן הירוק והציורי ניצב מתחם הרוח הגלילית - יערות המונפורט ובו וילות אירוח, בקתות עץ, סוויטות יוקרה ופארק מים ענק עם מגלשות מים ובריכות שחייה לכל גיל.

המתחם יוקרתי ומיוחד במינו, לצד כל וילת אירוח בריכת שחייה מחוממת ומקורה, וכל אשר חלמתם עליו תמצאו בגן העדן הזה.

 
מיקום הצימר
אזור גיאוגרפי: 
שם ישוב הצימר: 
 
ייעוד הצימר
קבוצות. זוגות אוהבים ומשפחות.
 
סגנון היחידות
25 יחידות אירוח (וילות. סוויטות. בקתות עץ).
 
בריכת שחיה
בריכה גדולה מאוד עם נוף.
 
ג´קוזי ספא HOT TUB
ג´קוזי ספא זרמים הממוקם מול נוף.
 
סאונה פרטית
סאונה במתחם.
 
מאפייני הצימר
8 סוויטות פאר משולבות: (תכולה כל סוויטה) :  
בכל סוויטה ישנה מיטה מפנקת עם מיטה  שנבנתה ע"י חרש ברזל ועליה מזרון פרימיום.
במרפסת תמצאו פינת ישיבה מעץ עם ג'קוזי ספא זרמים מפנק וחצר עם מדשאה, פינת מנגל וריהוט גן.
הסוויטה ממוזגת, כולל מסך פלזמה מחובר לכבלים, חדר רחצה ופינת ישיבה.
בחדר הנוסף המיועד לילדים ישנן 3 מיטות יחיד ומזגן, מסך פלזמה מחובר לכבלים.
מטבח מאובזר הכולל: 2 מקררי מיני-בר, מיקרוגל, טוסטר אובן, קומקום, כלי הגשה ומטבח, וערכת קפה ותה.
4 וילות האוסף היוקרתי (תכולת כל וילה):  
4 וילות האוסף היוקרתי ובכל וילה 5 חדרי שינה מרווחים ומוארים, המעוצבים בסגנון מודרני, המאפשרים אירוח מושלם. 
בחדר השינה מחכה לכם מיטה זוגית מפנקת, או שתי מיטות נפרדות, הכל לפי טעמכם האישי, מסך פלזמה עם שידורי כבלים, חדר רחצה מהודר.
בוילה עצמה תוכלו לבלות חופשה מושלמת תוך כדי ששכשוך בבריכת שחייה פרטית, מקורה ומחוממת, במשחקים על שולחן ביליארד מקצועי, בארוחות סביב שולחן האוכל הגדול ובסלון המעוצב המשלב מסך פלזמה ענק עם DVD וממיר דיגיטלי עם חיבור לכבלים. לכל וילה שתי מרפסות רחבות ידיים, האחת משקיפה על נופה המרתק של שמורת כזיב, השנייה שממוקמת בפתח הוילה כוללת פינת ישיבה, שולחן אוכל, שולחן פינג פונג ופינת מנגל.
וילת טופ גן:   
וילה טופ גן הינה וילה יוקרתית וייחודית המציע אירוח ברמה מאוד גבוהה, הוילה היחידה בישראל בה תיהנו מחדר קולנוע פרטי, בריכת שחייה צופה לנוף תלויה באוויר, ריהוט יוקרתי וכל מה שחלמתם עליו!
פנים הוילה כולל:  5 חדרי שינה בכל חדר מיטה זוגית נוחה, מיזוג אוויר, מסך LCD מחובר לכבלים, בכל חדר שינה חדר רחצה+שירותים, ב4 חדרים תיהנו גם מאמבטיה איטלקית בחדר הרחצה, שולחן ביליארד מקצועי, סלון מרווח עם מסך LCD גדול, פינת אוכל מעוצבת, מטבח מאובזר קומפלט, חדר קולנוע פרטי – היחיד בארץ עם מערכת שמע איכותית, סטרימר, כורסאות עור נוחות.
בחצר הוילה תיהנו מבריכת שחייה מחוממת ומקורה, מרפסת גדולה עם מיטות שיזוף ופינת מנגל, ריהוט גן איכותי, מהמרפסת תוכלו לצפות לנוף מרהיב למונפורט.
הוילה מתאימה לאירוח זוגות ומשפחות.
2 וילות פרימיום (תכולה כל וילה) :  
2 וילות פרימיום עם 6 חדרי שינה לכל וילה וקומת גלריה ענקית. חדרי הוילה המותאמים במיוחד למשפחות ויכולים לשמש כיחידת דיור נפרדת. בכל חדר שינה, מיטה זוגית נוחה, פינת ישיבה עם כורסאות נפתחות לילדים לישון בהן, מסך פלזמה המחובר לשידורי כבלים, DVD, חדר רחצה ושירותים נפרדים.
במתחם המשותף של הוילה, תוכלו ליהנות ממגוון פעילויות מרגיעות המתחילות עם שולחן ביליארד מקצועי, בריכה מחוממת ומקורה בחצר, מטבח קומפלט גדול ומאובזר, פינת אוכל מרשימה, סלון מעוצב הכולל מסך 50 אינץ' המחובר לשידורי כבלים, DVD.
מחוץ לוילה מחכה לכם מרפסת המשרה רוגע ונעימות, אל מול נופו הקסום והמדהים של נחל כזיב ומבצר המונפורט.
וילת המלון:  
וילת המלון הענקית והיוקרתית כוללת 11 חדרי שינה תוך שמירה מלאה על פרטיותה של כל משפחה כשלכל חדר מקלחת ושירותים צמודים, מסך פלזמה.  עוד בוילה שולחן ביליארד מקצועי ובר לישיבה. בכניסה לוילה ישנו לובי מפואר עם סלון מרשים הכולל, מערכת קולנוע עם מסך פלזמה לחוויה קולנועית, מטבח מאובזר  גדול וחדר אוכל רחב ידיים לארוחות משותפות.
במתחם החיצוני בריכה פרטית מחוממת ומקורה, תוכלו ליהנות מחצר רחבת ידיים, פינת מנגל, פינות ישיבות שלוות ועוד.
וילת המלון מספקת חוויה ייחודית של וילה ומלון, במיוחד אם מזמינים את אחת מארוחות השף המיוחדות שלנו. ניתן לארח בה, זוגות, משפחות, קבוצות מאורגנות, לערוך בה אירועים משפחתיים כמו שבת חתן ובר מצווה או אירועים פרטיים ועסקיים, הכל לבחירתכם. 
 5 בקתות העץ
בכל אחת מחמשת בקתות העץ תמצאו חדר מרווח וממוזג הכולל: ג'קוזי מפנק, 2 מסכי LCD, חדר נוסף לאירוח ילדים, סלון ישיבה עם מטבחון מאובזר, חדר רחצה, פינת אוכל, מיזוג אוויר, חצר פרטית, פינת מנגל ועוד.
מחוץ לבקתה ישנה רחבה מושקעת ויפה עם פינות ישיבה ונדנדות, אל מול נופה הקסום של שמורת נחל כזיב ומבצר המונפורט.
הבקתות מותאמות לאירוח של זוגות, משפחות עם ילדים וקבוצות קטנות.
סוויטת הספא
סוויטה יוקרתית במיוחד מעוצבת בסגנון כפרי יוקרתי, הסוויטה מאובזרת היטב בכל הדרוש לחופשה מושלמת!
בסוויטה תמצאו: שלושה חדרי שינה, שני חדרי זוגיים בכל חדר מיטה זוגית, מסך LCD מחובר לYES, מקלחת ושירותים, החדר השלישי הוא חדר ילדים בו שלוש מיטות יחיד וניתן להוסיף מיטה נוספת,  פינת ישיבה סלונית עם ספות נוחות ומסך LCD גדול מחובר להוט, פינת אוכל גדול המתאימה לשישה סועדים, וניתן גם להוסיף כיסאות ושולחנות נוספים, מיזוג אוויר, מטבח מאובזר היטב בו מקרר, כלי מטבח, טוסטר אובן, קומקום חשמלי, ניתן לקבל כיריים חשמלי, פלטה ומייחם לשבת וגם  ג'קוזי ספא זרמים ענק בתוך הסוויטה המתאים לשישה אנשים.

וילת מנדלסון:
וילה מדהימה ממוקמת מול נוף עוצר נשימה - 10 חדרי שינה זוגיים + חדר ילדים!
במתחם המרכזי של הוילה יש  סלון ענק עם כורסאות מפוארות ומסך LCD ענק מחובר לכבלים, שולחן ביליארד מקצועי, פינת אוכל גדולה ל20 איש – מוסיפים שולחנות וכיסאות לפי כמות האורחים, מטבח מאובזר קומפלט בו – תנור, כיריים, מקרר, מיקרוגל, קומקום חשמלי, 2 כיורים, ניתן להוסיף פלטה + מייחם לשבת לציבור הדתי, 10 חדרי שינה זוגיים – בכל חדר מיטה זוגית, מיזוג אוויר, מסך  LCD מחובר להוט, שידות, ארון בגדים וגם  חדר ילדים בו 5 מיטות יחיד, מיזוג אוויר ומסך LCD, בריכת שחייה מחוממת בעונת החורף ומקורה, מרפסת גדולה צופה לנוף מרהיב עם פינת ישיבה ומיזוג אוויר.
בחצר יש פינת מנגל עם כיור צמוד ופינת ישיבה.
הוילה שלנו מיועדת לאירוח קבוצות גדולות עד 40 אורחים לנופש משפחתי, גיבוש, ערבי חברה, ימי הולדת ועוד. 
וילת הבוקרים:
וילה מפנקת עם 5 חדרי שינה מעוצבת בסגנון כפרי עם פסלי סוסים ואווירה ייחודית, בוילה תיהנו מבריכה פרטית מפנקת, שולחן ביליארד, מטבח גדול חצר מפנקת ועוד אינסוף פינוקים לחופשה מהנה שלעולם לא תשכחו .
בוילה 5 חדרי שינה עם חדר רחצה צמוד לכל חדר הכולל מקלחת ושירותים, מסך LCD עם חיבור לכבלים,מיזוג בכל חדר, אחד מחדרי השינה ממוקם בקומה העליונה עם מיטה נוספת ומרפסת פנימית הפונה לחלל המשותף של הוילה.
במתחם הסלון מערכת ישיבה נוחה מסך LCD גדול עם חיבור לכבלים  ומזנון עם מגירות אחסון, שולחן ביליארד, מטבח מאובזר מלא עם מוצרי חשמל וכלי אוכל והגשה ואי גדול לארוחות מפנקות (ניתן להוסיף כיסאות ושולחנות לארוחות גדולות).
במתחם החיצוני בריכה חיצונית מקורה מחוממת בימי החורף הקרים עמדת מנגל  פרטית עם כיור שיש חיצוני מעוצב, משחקי ילדים בסגנון סוסים, פינת ישיבה ומיטות שיזוף ברחבי הבריכה והחצר.
וילת לימונדו:
התחדשנו בווילת נופש חדשה ולא פחות ממושלמת עם 10 חדרי שינה זוגיים ומרווחים לחופשה מדהימה המשלבת אטרקציות לכל הגילאים, נופים מדהימים ואירוח שלא תשכחו!
במתחם המרכזי מטבח מאובזר בצורה מלאה ומאפשר הכנת ארוחות מפנקות, סלון עם מערכת ישיבה נוחה ומפנקת עם מסך LCD גדול וחיבור לכבלים, פינת אוכל גדולה ומתאימה לסעודות של כל המתארחים (מוספים שולחנות וכסאות), בריכת שחיה מקורה ומחוממת בימים הקרים ממוקמת אל מול הנוף, שולחן ביליארד מקצועי.
במתחם החיצוני טניס שולחן, עמדת מנגל פרטית לווילה (לא בשבת) עם פינות ישיבה.
האירוח בוילה מתאימה לקבוצות גדולות של עד 30 איש , זוגות, משפחות , קבוצות של חברים, ימי הולדת , ערבי צוות וגיבוש , ועוד...
לציבור הדתי ישנו בית כנסת במתחם.
 
חצר הצימר
מיטות שיזוף לגינה, דשא בחצר, נדנדת גינה, ריהוט לגינה, שמשיות לחצר, חמאם תורכי. סאונה. בריכת שחייה חצי אולימפית. פארק מים עם מגלשות לילדים. חדר כושר. חדרי טיפולים. קולנוע. בריכת פעוטות.
 
נוף נצפה מהצימר
לגליל הירוק, ואדי נחל כזיב. מבצר המונפורט.
 
אינטרנט בתוך הצימר
wifi.
 
מותאם לציבור הדתי
בית כנסת באזור, שומרים כשרות, פלטת שבת לדתיים.
 
מידע חשוב
אפשרות להזמנה וסידור:
  • עיסויים וטיפולים במקום
  • ארוחת ערב בהזמנה מראש
  • ישנה אפשרות לסידור המקום לימי הולדת. הצעות נישואין ושאר אירועים מיוחדים

בסביבה הקרובה של הצימר: חוות סוסים, אפשרות לטייל באיזור, הליכה במסלול קרוב, מסעדות ייחודיות, טיול טרקטורונים, נסיעה על ג´יפים.
מבצעים

*